Alice and the hole

Buda este un loc de reflexie. Nu, nu acel Buda static, marele intelept. Desi analogia intre toaleta si buda nu este una chiar arbitrara. Scaunul de WC in intelepciunea lui statica sta si cugeta la fundurile care il omageaza zilnic. Marturisesc ca cele mai inflacarate idei le-am avut pe buda. Cele mai docile amintiri, tot acolo. Cele mai multe raspunsuri mi le-am dat cand am relaxat cele doua parti de grasime rotunde pe cercul oval al tronului mizerii. Nu imi explic cum. Probabil ca in acel moment de relaxare, cand  sfincterele se deschid pentru a expulsa fecala ca pe un copil cand cocolosu atinge apa de toileta se naste si ideea

Asa mi-a venit sa scriu azi despre gauri,stand pe buda cacad.  Pentru ca daca tot sunt somer din 24 in 24 de ore macar sa omor un pic plictiseala cu ceva science fiction.

Se facea ca eram mica iar dupa ploaie ma plimbam prin curte. In mijlocul curtii exista un put, pe ai carui pereti daca te sprijineai si te aplecai puteai vedea vidul si a lui suprafata lucioasa. Pana in jos erau ceva metrii, iar eu ma simteam absorbita de acea gaura ca imi venea sa sar acolo sa vad ce se intampla, unde pic, in ce univers ajung. Ma imaginam acolo zabandu-ma sa ies, tipand din tot rarunchii, neauzita de nimei in linistea zilei de vara. Asa ca m-am potolit, iar de sarit in put m-am temut.

Insa mi-am gasit un alt surogat. Gaura de Wc. Imputita. Urat mirositoare, viermii colcaiau in ea. O cutie dintr-un lemn batut de ploaie si de vant, subrezit de atata vreme. Deschideam usa, calcam pe podeaua de lemn cu mare grija, sa nu cumva sa cad. Ma uitam cu scarba fugitiv printre blani la ce se afla sub blana, lava de rahat incalzita de vara torida, inghetata iarna si imi era teama sa nu ma fac de rahat acolo.

Mai tarziu, am inceput sa sap in pamant. Si scotoceam in spatele casei dupa chestii ascunse. Comori misterioase. Intr-o zi am gasit un inel ruginit si am fost mega fericita. Misiunea mea era indeplinita.

Gauri si gauri. Gauri adanci, pline cu noroi, apa sau nimic Gaura de mort, gaura de plante, orbitele ca doua gauri, gauri pline, gauri goale, gauri vase comunicante spre ceva de care ne temem, care poate fi salvare sau pieire, moarte sau transformare.

Lasă un răspuns

